Wtorek, 22 września 2020r. | Imieniny: Tomasza, Maurycego, Joachima
Pokaż menu

Masz problemy z Polskim Bonem Turystycznym? Zadzwoń na specjalną infolinię!

10 sierpnia, 2020

Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego

Osoba  zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:

tel. 22 11 22 111
e-mail: bon@zus.pl

Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:

  • danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)

  • podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)

  • przedstawiła krótki opis problemu.

W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:

  • dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.

  • wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.

    Następnie:

  1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.

  2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.

  3. POT wydaje decyzję administracyjną.

  4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.

 




Gmina Blachownia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Redakcja oraz właściciel serwisu PowiatCzestochowski.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).