Dyskusja nad Studium zagospodarowania przestrzennego

19 października 2023 r. w Urzędzie Gminy odbyła się dyskusja nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Janów.
Podczas dyskusji wszystkie zainteresowane osoby mogły bezpośrednio spotkać się z Wójtem Gminy, przedstawicielami biura projektowego oraz pracownikami Urzędu Gminy. Mieszkańcy mieli możliwość dopytać o zagadnienia związane z projektem Studium oraz zgłaszać swoje uwagi w tej kwestii.
Projekt Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Janów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz wnioskiem do składania uwag do projektu został udostępniony jest w Biuletynie Informacji Publicznej (link) oraz jest wyłożony do publicznego wglądu w siedzibie Gminy do 30 października 2023 r.
Do dnia 24 listopada 2023 r. można składać uwagi i wnioski do projektu Studium w formie pisemnej, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy w Janowie, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów, albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: gmina@janow.pl bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Uwagi i wnioski złożone po upływie podanych powyżej terminów pozostaną bez rozpatrzenia.