Konsultacje społeczne
ZARZĄDZENIE Nr 132/2024 WÓJTA GMINY MYKANÓW z dnia 07.11.2024 roku
w sprawie: przeprowadzenia konsultacji społecznych Rocznego programu współpracy Gminy Mykanów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na 2025 r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz.1465) oraz § 1 uchwały Nr 368/XXXV/10 Rady Gminy Mykanów dnia 26 października 2010 r. w sprawie: określenia szczegółowego konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienianymi w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, zarządzam co następuje:
- 1
Postanawia się przeprowadzić konsultacje zmiany Rocznego programu współpracy Gminy Mykanów
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na 2025 r.
- 2
Konsultacje będą przeprowadzone w terminie od dnia 15.11.2024 r. do 21.11.2024 r.
- 3
Projekt Rocznego programu współpracy Gminy Mykanów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na 2025 r. wraz z przedmiotową uchwałą stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
- 4
Formą konsultacji jest opublikowanie na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mykanów, na stronie internetowej Gminy oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy treści projektu uchwały, o której mowa w § 1.
- 5
- Konsultacje polegają na wyrażeniu opinii lub wniesieniu uwag do treści projektu uchwały wymienionego w § 1.
- Zasięg terytorialny konsultacji obejmie organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie, prowadzące działalność na terenie Gminy Mykanów.
- 6
Opinie i uwagi wnoszone pisemnie należy składać do Urzędu Gminy Mykanów osobiście – biuro obsługi klienta, faksem na nr 34288019 lub przekazać drogą elektroniczną na adres: ug@mykanow.pl w terminie określonym w § 2 na wzorze formularza stanowiącego załącznik nr 2 do zarządzenia.
- 7
Zgłoszenia anonimowe lub nie zawierające uzasadnienia nie będą rozpatrywane.
- 8
Osobą odpowiedzialną za przygotowanie konsultacji, udzielanie wyjaśnień i przyjmowanie opinii jest pracownik merytoryczny, do którego zadań należą sprawy organizacji pozarządowych.
- 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Mykanów
mgr inż. Dariusz Pomada