Informacja o możliwości zlecenia usługi z zakresu obsługi prawnej Urzędu Gminy w Starczy
Informacja o możliwości zlecenia usługi z zakresu obsługi prawnej Urzędu Gminy w Starczy
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Starcza, ul. Gminna 4, 42-261 Starcza
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- uprawnienia radcy prawnego,
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- biegła znajomość przepisów i aktualnego orzecznictwa normujących działalność jednostek samorządu terytorialnego,
- umiejętność obsługi komputera,
- samodzielność.
3. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, bezstronność
4. Główne obowiązki:
- Obsługa prawna organów i pracowników Urzędu oraz jednostek organizacyjnych w ramach realizowania zadań publicznych;
- Zastępstwo procesowe przed sądami i innymi organami orzekającymi;
- Doradztwo prawne w zakresie działalności Urzędu;
- Opiniowanie aktów normatywnych (zarządzenia, uchwały itp.) oraz projektów umów cywilnoprawnych i porozumień;
- Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnej pod względem formalno-prawnym;
- Uczestniczenie w sesjach Rady Gminy Starcza w celu zapewnienia ich prawidłowego przebiegu pod względem prawnym;
- Świadczenie pracy z najwyższą starannością, zgodnie z właściwymi przepisami i kodeksem etyki radcy prawnego;
- Zachowanie tajemnicy wszystkich informacji powziętych